Úvodní stránka »
Reklamace
Postup reklamace
Vážení zákazníci, pokud se Vašem zboží zakoupeném prostřednictví našeho e-shopu vyskytne závada či vlastnost, která brání Vaší spokojenosti tak nás informujte podle zde uvedeného popisu :
- Stáhněte si připravený formulář hlášení reklamace > zde <
- Vyplňte - je to snadné
- Doporučení - Aktuální stav zboží před zabalením řádně vyfoťte alespoň ze 3 různých pohledů a fotografie si uložte. Tím získáte podklad o stavu zboží před odesláním.
- Odešlete vyplněný formulář na e-mail servis@hi-def.cz
- Počkejte na naši odpověď s popisem dalšího postupu ( u jednotlivých druhů a typů zboží je postup řešení reklamace jiný, liší se hlavně dle smluveného záručního servisu, kterému daný druh a konkrétní kus zboží náleží )
- Do obdržení naší odpovědi zboží neodesílejte, děkujeme
- Dále postupujte podle pokynů, které obdržíte na Váš e-mail ( sdělíme Vám adresu servisu, kam zboží odeslat a další podrobnosti, jejichž dodržení zabrání případným zdržením a nedorozumění při příjmu opravy )
Tento způsob reklamace urychlí její vyřízení a umožní nám sledovat stav a výsledek opravy v konkrétním servisu a v případě Vašeho zájmu Vás můžeme ihned informovat.
Děkujeme za dodržení tohoto postupu při reklamaci
HIGH DEFINITION HOBBY