Úvodní stránka »
Poškození zboží zákazníkem
Jak postupovat dojde-li k poškození zboží při užívání zákazníkem
- Pokud dojde k poškození zakoupeného zboží chybou zákazníka nebo nešťastnou náhodou nikdy se nepokoušejte zboží opravit
- Poškozené zboží dále žádným způsobem dále nepoužívejte
- Nesvěřujte opravu zboží neodborné osobě, předejdete nevratné situaci
- Obraťte se ná nás telefonicky nebo použijte náš kontaktní e-mail info@hi-def.cz
- Společně zjistíme aktualní stav a stupeň poškození
- Dojednáme další postup, vybereme pro Vás vhodný servis a domluvíme další postup
- Pokud to bude vhodné zašleme Vám adresu přímo na vybraný servis včetně kontaktní osoby
Telefonní čísla pro nahlášení situace a stavu poškozeného zboží:
737239780
731577063
Děkujeme za dodržení tohoto postupu při řešení poškození dodaného zboží
HIGH DEFINITION HOBBY