Úvodní stránka »
Jak postupovat
Vážení zákazníci, seznamte s použitím e-shopu a řešením případných situací
- Seznamte se s možnostmi PLATBY A DOPRAVY
- Nabízené zboží v E-shopu je rozděleno na KATEGORIE
- Vybrané zboží potvrdíte kliknutím na symbol nákupního košíku
- Konec nákupu potvrdíte kliknutím na symbol nákupního košíku zcela nahoře stránky
- Po skončení nákupu vyberte z možných variant PLATBY A DOPRAVY
- Bankovní spojení pro případ volby platby PŘEDEM
- Co dělat v případě nutnosti ZMĚNY NEBO ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
- Co dělat v případě, že bylo DODÁNO VADNÉ ZBOŽÍ
- Co dělat v případě podezření na POŠKOZENÍ ZÁSILKY DOPRAVCEM
- Co dělat v případě REKLAMACE
- Co dělat v případě, že bylo objednáno a dodáno NEVHODNÉ ZBOŽÍ
- Co dělat v případě POŠKOZENÍ ZBOŽÍ ZÁKAZNÍKEM při používání
- Prodej zboží a provoz e-shopu v případě nedohody řeší OBCHODNÍ PODMÍNKY